מקלחת ניידת

מקלחות ניידות – מקלחת שדה ניידת

בכל אירוע מתמשך ואירועים ספורטיבים מומלץ להציב מקלחות ניידות. המקלחות של איי פרש משלבות אסתטיות ונוחות שיהפכו את הטיול, מחנה הקיץ ואת האירועים הארוכים לחווייה נעימה ונקייה.

מאפיינים:
* ידית אחיזה היקפית
* טוש גבוה כמו במקלחונים
* וו תליה לבגדים ומגבת
* אגנית חלולה לניקוז המים
* נעילה פנימית
* גג לבן המאפשר חדירות לאור בשעות היום
* אטמור – מחמם מים מהיר
* מידות התא: א 1.5 מטר, ר.1.5 מטר, ג. 2.4 מטר

מקלחות ניידות

תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשמדובר באספקת שירותים לאורחים. שירות חיוני אחד שלעתים קרובות מתעלם ממנו הוא אספקת מקלחות ניידות. בין אם אתם מארגנים מפגש קטן, אירוע גדול, פסטיבל או הופעות, עם מקלחת ניידת להשכרה  זה יכול לעשות הבדל עצום בנוחות ושביעות הרצון של האורחים ו/או הקהל שלכם.

היתרונות של מקלחת ניידת להשכרה

מקלחות ניידות אינן מיועדות רק לטיולי קמפינג. הם מהווים פתרון רב תכליתי שניתן להשתמש בו עבור מגוון אירועים. למשל, הם מושלמים עבור קבלנים שעובדים באתר מרוחק, או לאורחים בחתונה או בר מצווה המתקיימת במקום חיצוני. בנוסף, מקלחת ניידת לקמפינג היא מוצר חובה לכל חובב טיולים.

בחירת מקלחת חיצונית ניידת

בעת בחירת מקלחת חיצונית ניידת, חשוב לקחת בחשבון את גודל האירוע שלכם. עבור אירוע קטן, יחידה אחת עשויה להספיק. עם זאת, עבור אירועים גדולים יותר או פסטיבלים עם הרבה משתתפים, ייתכן שיהיה צורך במספר יחידות. בנוסף, תשקלו את התכונות של המקלחת הניידת. חלק מהיחידות מגיעות עם מים חמים, בעוד שאחרות לא.

לסיכום, מקלחות ניידות הן אבזור חיוני לכל אירוע בחוץ. בין אם אתם מארגנים אירוע קטן, אירוע גדול, פסטיבל או הופעות, תשקלו לשכור מקלחת ניידת כדי להבטיח את הנוחות ושביעות הרצון של האורחים שלכם. בנוסף, יחידות מקלחת ניידת לקמפינג ומקלחת חיצונית ניידת מושלמות גם עבור חובבי הטיולים בטבע וקבלנים העובדים באתרים מרוחקים.

לפרטים נוספים פנו אלינו.

מגזין איי פרש – המוביל בתחום השכרת שירותים ניידים, שירותים כימיים להשכרה לאירועים מזמין אתכם לקרוא ולקבל מידע, ליצור קשר ולקבל ייעוץ, הכוונה ללא עלות.

תוכן עניינים
תכנון אירועים
תכנון אירועים שיקולים ותשתיות

תכנון אירועים שיקולים ותשתיות – כשמדובר בהפקת אירועים, יש היבטים רבים שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח תוצאה מוצלחת. בין אם אתם מארגנים מפגש קטן או

תאי שירותים מפוארים

תאי שירותים מפוארים – איי פרש לאירועים עסקיים או משפחתיים בחיק הטבע, לטקסים, טיולים או משרדי מכירות בשטח, אנו ממליצים על השירותים המפוארים של איי

תאי שירותים VIP

תאי שירותים VIP – חברת איי פרש מתקני שירותי השטח המשודרגים ביותר בארץ, שירותי ה V.I.P. של i fresh אינם שירותים כימיים, אלא שירותים ניידים,