תאי השירותים הסטנדרטיים של איי פרש מיועדים לאירועים המוניים, מחנות, קייטנות וטיולים הם יציבים, חזקים ועמידים בכל מזג האוויר. תאי השירותים שלנו ואינם דורשים חיבור לאינסטלציה או למים זורמים ואנו מספקים עבורכם שירותי תחזוקה שותפים עבורם. קבלנים וחברות בניה משתמשים בדגם זה לשימוש באתרי בניה.

מאפיינים:
* אוזני הרמה לטובת מנוף
* מבנה תא העשוי מפלסטיק קשיח, חזק ועמיד
* אסלה עם מושב וכיסוי אסלה
* מיכל אגירה בנפח 250 ליטר
* מתקן לנייר טואלט
* נעילה פנימית
* גג לבן המאפשר חדירת אור בשעות היום
* מידות התא: א. 1.2 מטר, ר. 1.1 מטר, ג. 2.40 מטר

 

שירותים כימיים לאתרי בנייה מהווים חלק בלתי נפרד (ואפילו הכרחי) מתשתיות ההיגיינה באתרי עבודה, במיוחד באתרי עבודה בהם אין גישה לתשתיות ביוב קבועות. הצורך במתקנים הללו נובע מתוך תנאים רבים מאתגרים המלווים אתרי בנייה, כמו למשל שטחים גדולים ורחבים, מיקומים מבודדים ומרוחקים ועוד, לכן נדרשת נגישות לשירותים במרחק סביר כדי שניתן יהיה לשמור על היגיינה.

השכרה של שירותים כימיים לאתרי בניה מאפשרת מתן מענה נקי ונוח בדיוק לצרכים הללו לצד הקפדה על תקני בטיחות ותקני בריאות מחמירים.

סוגי שירותים כימיים לאתרי בנייה

בשוק יש כיום מספק סוגים של שירותים כימיים לאתרי בנייה. כל אחד מהסוגים מתאים לתנאי שטח ולצרכים שונים –

שירותים כימיים סטנדרטיים – הם מהווים פתרון נפוץ מאוד ובסיסי ביותר עבור אתרי בניה והם כוללים תא בודד עם מערכת חיטוי כימית אשר מבצעת את פעולת פירוק הפסולת והניקוי. מדובר בשירותים קלים להעברה ממקום למקום.

תאי שירותים משודרגים – הם למעשה מציעים נוחות VIP עבור העובדים, הם מכילים תא יותר גדול, אוורור יותר טוב, לעיתים גם עם תוספות משופרות כמו למשל כיור עם מים זורמים.

קרונות שירותים ניידים – הם מספקים פתרון יותר מתקדם ורחב כאשר הם מכילים מספר תאים, כולל תאים המותאמים לנכים. הקרונות למעשה מאפשרים שימוש עבור מספר עובדים בו זמנית והפ גדולים דיו ונוחים לשימוש באתרי בניה גדולים.

שירותים כימיים להשכרה: יתרונות ומחירים

היתרון המרכזי של שירותים כימיים להשכרה עבור אתרי בניה הוא למעשה הגמישות והנגישות המוצעים. בעצם הם מאפשרים התאמה למספר עובדים ולתנאים באתר הבניה לצד היכולת להוסיף ו/או להוריד מתקנים בהתאם לשינויי כוח אדם או בלוקיישן של האתר.

כמו כן, השכרה של השירותים הללו מאפשרת את הבחירה בין יחידות יוקרה לבין שירותים בסיסיים.

העלות עשויה להשתנות בהתאם לסוג המתקן, משך תקופת ההכשרה והשירותים הנלווים, כמו למשל תחזוקה שוטפת וניקיון. מחיר שירותים כימיים עשוי לנוע החל מכמה מאות שקלים בחודש עבור שירותים בסיסיים לבין כמה אלפי שקלים עבור קרונות שירותים משודרגים ותוספות כמו למשל מקלחת ניידת. מחיר שירותים עשוי להשתנות כמובן גם בהתאם לצורך, כלומר, האם מדובר בשירותים למסיבה? שירותים כימיים לאתרי בנייה? לחתונה? האם יש צורך בקרונות?

שירותים לאתרי בנייה

בחירה של שירותים לאתרי בנייה מצריכה התחשבות בכמה גורמים מרכזיים –

  • כמות המשתמשים – יש להבין מהי הכמות הצפויה של המשתמשים בשירותים ביחד לדרישות הספציפיות של אתר הבניה. למשל, במידה ומדובר על אתר בניה עם כמות גדולה של עובדים, או למשל מדובר על עבודה המתפרסת על פני תקופה ארוכה, רצוי לשקול השכרה של קרונות עם מספר תאים, שירותים משודרגים ועוד.

  • גישה למתקנים ותנאי השטח – אלו הם שני גורמים שכדאי מאוד לקחת בחשבון. ככל ומדובר באתרי בניה בהם הגישה מסובכת או למשל אם הם מרוחקים, חשוב לוודא שהשירותים הניידים ניתנים להעברה בקלות ונגישים. כמו כן, מומלץ לשים גם דגש על צרכים ייחודיים של העובדים באתר, כמו למשל שירותים ניידים לנכים או לדוגמה מתקנים ספציפיים הכוללים גם מקלחת ניידת לצורך העניין.

פתרונות נוחים ומתקדמים

שירותים ניידים לאתרי בנייה מציעים לא מעט יתרונות, כמו למשל נוחות ברמה גבוהה, תחזוקה קלה, נוח לתפעול ועוד.

חברת איי-פראש מעמידה לרשותכם מגוון תאי שירותים, מבחר שירותים ניידים המהווים פתרון נהדר מחוץ לבית. אנחנו מציעים שירותים כימיים, שירותי נכים, קרונות ניידים, מקלחת ניידת ועוד, ומעניקים ללקוחותינו פתרונות ואיכות ברמה גבוהה של אסתטיקה והגיינה.

שירותים כימיים לאתרי בנייה